Analiza pieţei cerealelor prin abordarea mixului de marketing

Show simple item record

dc.contributor.author Mîrza, Sergiu
dc.date.accessioned 2018-01-11T11:02:52Z
dc.date.available 2018-01-11T11:02:52Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation MÎRZA, Sergiu (2017). Analiza pieţei cerealelor prin abordarea mixului de marketing. In: Dezvoltarea relaţiilor comerciale din perspectiva integrării economice a Republicii Moldova în circuitul economic internaţional: conf. şt.-practică intern., 21-22 sept. 2017, UCCM, Chişinău, vol. I, pp. 241-246. ISBN 978-9975-81-039-5. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-81-039-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2511
dc.description.abstract Dezvoltarea specifică a activităţii de marketing în cadrul entităţilor economice agricole impune schimbarea analizei tradiţionale a pieţii prin studierea cererii şi ofertei în analiza pieţei prin abordarea mixului de marketing. Pentru gospodăriile producătoare de cereale analiza pieţei prin prisma mixului de marketing presupune analiza tuturor elementelor marketingului-mix: produs, preţ, plasament, promovare şi personalul după formula 5 ”P”. Rezultatele cercetării elementelor marketingului-mix pe piața cerealelor din republică au demonstrat tendințe atât pozitive, cât și negative în dezvoltarea gospodăriilor producătoare de cereale. Această cercetare a fost îndreptată spre ajutorarea dezvoltării gospodăriilor producătoare de cereale care să analizeze activitatea sa prin prisma elementelor marketingului-mix implementând în aşa mod instrumentele de marketing. en_US
dc.language.iso romanian en_US
dc.subject Piaţa cerealelor en_US
dc.subject Mixul de preţ en_US
dc.subject Mixul de marketing en_US
dc.subject Rentabilitatea cerealelor en_US
dc.title Analiza pieţei cerealelor prin abordarea mixului de marketing en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account